Створення та діяльність міжгалузевих освітніх центрів для задоволення потреб галузі в навичках та компетенціях

Call name: H2020-BBI-JTI-2020

Call ID: H2020-BBI-JTI-2020

Deadline: 03 September 2020 17:00:00 Brussels time

Тема комунікацій і співпраці між науковими (академічними) установами та бізнесом є актуальною. Цей виклик дозволить вирішити частину питань на місцевому, регіональному та національному рівнях.

Через свою міжгалузеву природу і (відносну) новизну біопромисловість вимагає набору навичок і компетенцій, які недоступні в деяких регіонах, але які доступні – і викладаються – в певних академічних і професійних школах.

Частиною процесу усунення розриву в навичках є розширення співпраці між промисловістю і академічним світом. У деяких країнах і регіонах вже існує взаємодія між біоіндустрією, академічними колами та урядом.

Головне завдання цього виклику є розширення співпраці між біопромисловістю і системою освіти, щоб уникнути прогалин в навичках і компетенціях.

Ця співпраця відбувається в навчальних або інноваційних центрах, які в основному зосереджені на спільних проектах або ініціативах. У деяких регіонах ці центри також реалізують освітні проекти, щоб задовольнити майбутні потреби галузі в навичках і задовольнити потреби в навчанні існуючої робочої сили. Існуючі центри зазвичай зосереджені на своїй регіональній ситуації і потребах, приносячи користь, зокрема, місцевим МСП. Між існуючими центрами залишається дуже слабка координація.

Пошук партнерів за цим викликом:

https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/interested-org-list/42962420

Джерело:

https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/bbi-2020-so4-s3;freeTextSearchKeyword=S3;typeCodes=1;statusCodes=31094501,31094502;programCode=H2020;programDivisionCode=null;focusAreaCode=null;crossCuttingPriorityCode=null;callCode=Default;sortQuery=submissionStatus;orderBy=asc;onlyTenders=false;topicListKey=callTopicSearchTableState

Bookmark the permalink.

Comments are closed.