День координаторів Горизонт 2020 в Брюсселі – 11 квітня 2019 року

11 квітня 2019 року Європейська комісія організовує «День координаторів» для координаторів існуючих грантів. Метою заходу є можливість пояснити деталі з підготовки грантових змін і звітів. «День координаторів» буде проходити в будівлі Карла в Брюсселі, з 9.30 до 17.00h. Захід в основному призначений для координаторів грантів, а й інших учасників проекту, а також вітається за умови наявності місць.

Реєстрація доступна через порядок денний наступного веб-сайту
https://ec.europa.eu/digital-single-market/events/cf/coordinators-day-on-amendments-and-reports-11042019/register.cfm

Крім того, можна буде не слідувати події онлайн
https://webcast.ec.europa.eu/h2020-coordinators-day-amendments-and-reporting-11-04-2019#
(немає необхідності реєструватися, щоб стежити за веб-потоком).

Крім того, Ви можете дізнатися більше інформації за посиланням в новинах розділу Фінансування та Тендери порталу ЄС.

https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/support/news

Зверніть увагу, що Європейська комісія не зможе відшкодувати будь-які поїздки або добові витрати на цей захід.

Horizon 2020 Coordinators’ Day on 11th April 2019 in Brussels – How to Prepare Amendments and Reports

The European Commission is organising an information session in Brussels for H2020 participants, so they can learn legal aspects, business processes and IT tools used to prepare grant amendments and reports, with particular attention to the financial aspects and eligibility of costs. The event will take place in the Charlemagne building, in Brussels, from 09.30H to 17.00H. It is mainly meant for grant coordinators, but other participants may be accepted subject to the availability of seats. Registration (first-come first-served) and agenda are available via this website. You will also be able to follow the event online (live or later on) through a web stream (no need to register in order to follow the web stream).

Tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.